Frågor till mig!

Gabriella Toresson / 20 Februari, 2012 kl 00:30 / Allmänt
7 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Johanna M

hur träffades du o sebbe ?

2011-10-23 @ 15:03:47
Postat av: Anonym

Frågestund sånt älskar ju jag!:) Fast jag redan vet så mycket om dig ändå:)Men man måste ju bara fråga något.



Hur var du som liten?

Ditt mest pinsamma ögonblick?

Hur träffades du och sebbe?

Vad är det dyraste du har i din garderob?

Vad gör du om 10 år?



2011-10-23 @ 15:23:26
Postat av: Sofia

Hur länge har du tänkt bo i USA?

Vilket är ditt absoluta favoritplagg?

Vad gick du för gymnasium?



Tack för en bra och rolig blogg! :) Ha en bra dag! Kram

2011-10-23 @ 16:04:25
Postat av: anonym

hur länge har ni varit tillsammans?

2011-10-24 @ 09:30:46
Postat av: Anonym

Super bra blogg tycker jag, du verkar vara en sån gullig och ödmjuk tjej !



Men till frågan, du skrev något inlägg om vänner förut

Men tog bort det, varför då? Och sen umgås du inte

Med Kicki längre? Ni verkar så olika tycker jag.

2012-02-21 @ 02:17:41
Postat av: Lina

Frågestund! Min favortigrej.



Vad är ditt drömjobb?

Favoritfilm?

Vad gör dig riktigt glad?



Hoppas ni mår bra!! kram



ps. andra kommentaren var väldigt lik mina frågor som jag frågade förra gången det var frågestund. Eller är det inte exakt samma frågor?:)

2012-02-21 @ 14:29:01
Postat av: madison

Jag undrade några saker, hur lång är du? vad tycker du om USA? Är du intresserad av mode? Om ja, skulle du inte kunna skriva mer om det ? för du verkar ha sån fin stil :)

och så en önskan om du inte kunde lägga upp fler bilder på dig, oj det kanske låter konstigt men det jag har hittat din blogg Random på nätet så jag vet inte riktigt "vem du är" haha:)

2012-02-21 @ 22:39:22
URL: http://hippieheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback