Fortfarande vaken!

Gabriella Toresson / 02 Februari, 2012 kl 07:24 / Allmänt
0 kommentarer


Sebbe har börjar spela SIMS! Och han verkar vara lite smått beroende eftersom att han fortfarande är vaken... Hur kul är han när han spelar sims tror ni? Inte ett dugg... Menmen, jag får ju iaf läsa mina bloggar, facebooka osv =)
.
Efter Sebbes träning idag gick ner till köpcentrumet och åt middag. (Han hade sen träning är att tillägga) Vi strosade runt ett tag och jag fick som vanligt med mig lite småsaker hem. En kepa, ett par skor, två hårband och två tröjor! Skorna ska tydligen springa av sig själv.. Japp, jag har köpt mig ett par nya träningsskor eftersom mina andra var så utsliten ;) Så vi får se om jag slår ngt nytt rekord på löpbandet dom närmsta dagarna! =)
.
Det här med träningen förresten, det går bättre och bättre för varje dag. Har kommit på att det är ett rätt bra tidsfördriv. Jag tycker ju liksom inte att det är roligt, men det är ju bra mkt roligare än att sitta själv i lägenheten när Sebastian är och tränar. Dessutom känner man ju sig sjukt duktig när svetten rinner, det tänker jag inte sticka under stolen med att jag gör ;) Det är ju dessutom lite skönt när man får träningsvärk dagen efter också..
.
Nåja, jag ska sluta prata om min fjållträning.. Men jag vet inte annars vad jag ska skriva om. Det är ju typ det enda jag gör på dagarna? Sen sitter jag på min köksstol och kikar på datorn, och jag får inte ihop så många rader om det..
.
Nu har tydligen sebbes simsgubbar gått och lagt sig och så ska även vi göra tydligen..
Godmorgon Sverige och Godnatt USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback