Äntligen i min ägo!

Gabriella Toresson / 13 Februari, 2012 kl 19:14 / Allmänt
0 kommentarer


Problemet är att den är lite för långt bort för att jag ska kunna använda den. Den är i Italien hos min syster som så snällt har sökt i hela Milano och hela Padova efter den. Och igår hittade hon den till sin lillasyster! Såg den i den här bloggen redan i december tror jag och har kikat efter den i Schaumburg sen dess.. Men såklart utan resultat. Men snart kommer den sitta i mitt hövve. Egentligen passar den nog bättre till sommaren då jag ska vara brun, vithårig och en partypingla, så det gör ju inte så mkt att den inte är här hos mig just nu..;)
..Det där sista får vi se hur det blir med :)
Den är från H&M och kostar runt 35 spänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback