Uttråkad!

Gabriella Toresson / 01 April, 2012 kl 21:26 / Allmänt
2 kommentarer


Helgerna är det extremt trevligt att vara ledig på. När alla andra är lediga alltså! Men det är så sjukt trist på veckorna. Det är ju så trist på dagarna när alla jobbar, man har ju ingenting att göra när alla andra arbetar.. Jag skulle verkligen vilja ha någonting att göra jag också. Att jobba är något jag faktiskt saknar. Jag har snart gått utan att jobba i ett helt år och jag är minst sagt uttråkad! Jag och Sebbe pratade om det förut, det var mycket mysigare när jag också jobbade.. Han tyckte att det var mysigt att komma och hämta mig efter jobbet på dagarna. Tex fredagarna var verkligen mysiga! Nu flyter dagarna liksom ihop..
.
Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. Det är liksom onödigt att söka sig ett fast jobb när jag vet att jag kommer åka tillbaka till Usa efter sommaren.. Men någonting vill jag göra! Får liksom paniken av att bara gå hemma..


Kommentarer
Postat av: Martina

Ska jag skriva upp dig på vikarielistan på skolan jag är på? Blir ju på fritids och i förskoleklass i så fall.

2012-04-02 @ 07:05:45
Postat av: Amanda

Dom vill garanterat ha dig som vikarie på Kovlands förskola tror jag! Säg till Elin så ringer dom nog dig snart.. Eller ring dit själv! Puss

2012-04-02 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback