Upp till bevis!

Gabriella Toresson / 04 September, 2011 kl 21:51 / Allmänt
4 kommentarer


Nu är den här bloggen främst riktad till mina nära och kära, som speciellt nu när jag flyttar ska kunna följa mig.

Med tiden har det kommit fler och fler läsare och det är kul! Men vilka är ni som läser?
Jag har stor släkt, så det skulle kunna vara så att varje individ i den här släkten läser varje dag och det skulle möjligen kunna gå jämt upp. Men jag tror inte på det. Jag tror att många släktingar läser, men  inte alla..

Så, vilka är ni andra, hur kom ni hit och varför läser ni?

3 frågor som är mycket enkla att besavara..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag heter Sebastian Erixon och jag fick reda på den här bloggen av min underbart vackra och fina tjej :) Jag läser denna blogg för jag är så sjukt kär i dig så jag vill se vad som händer på dina dagar :)

2011-09-05 @ 23:00:25
Postat av: Eowyn65

Jag är en "gammal" mentor, som tycker att det är så kul att se hur det går i livet för denna fantastiska tjej.

Kram/

Anneli N

2011-09-05 @ 23:41:01
Postat av: Liam & Loui´s Mamma

Jag läser din blogg :)

2011-09-06 @ 07:47:44
URL: http://www.theresesundin.spotlife.se
Postat av: Ida

Ida heter jag, tror att jag hamnade här via jätteomvägar från Martinas Birstablogg till hennes privata, till Emmas blogg och till dig tror jag. Kikar in här ibland, varför vet jag väl egentligen inte, av samma anledning som man tittar på andra bloggar antar jag. Istället för att slöläsa tidningar. Ha det så bra! :)

2011-09-06 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback