Min förkärlek!

Gabriella Toresson / 02 September, 2011 kl 12:59 / Allmänt
1 kommentarer


Skooooooor. Jag älskar skor. Skor i alla former. Men framförallt höga skor. Högklackade skor är det bästa jag vet. köper par på par på par, men. jag använder dom aldrig?! Dom får stå fint på min hylla men aldrig bli använd. Varför. Jo.

Jag använder aldrig klackskor, därför om jag skulle använda mina 12 cm klackar en vanlig vardag, då skulle folk tro att det hade slagit runt. Men, det är så sjukt snyggt på andra människor. Och det skulle ju verkligen inte skada om jag fick 12 cm extra under fötterna. Så lång är man ju inte liksom! Men det är väldigt otypiskt mig att ha klackar men jag har bestämt mig för att jag ska börja använda det. Så jag börjar idag! ( om jag inte hinner byta till mina converse)



Nu tar jag med mig mina favvoskår och går.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Liam O Loui´s Mamma

Jag älskar dessa skor :)

2011-09-02 @ 19:15:51
URL: http://www.theresesundin.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback