måndagkväll..

Gabriella Toresson / 12 September, 2011 kl 22:21 / Allmänt
0 kommentarer


Andledningen till mitt mörka hår var väl inte egentligen för att jag ville. Jag trivs ju mycket bra i ljust hår och det är "mer jag". Men utväxten som kommer efter 4 veckor är inte kul..

Det blir jobbigt att söka upp en bra frissa i Kanada eller Usa. Det är endast min kära mor som får röra mitt hövve nu för tiden! Men den här mörka färgen kommer utväxten absolut inte synas lika mycket = BRA!

Men, jag är inte så noga. J
ag är ju absolut inte en som skulle börja grina för en annan färg på håret. Jag har ju haft alla möjliga färger på håret. Blont, mörkt, orange, rött.. ja!

Nu är det dags för höst, flytt och mörkt hår. Jo jag tackar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback