Grubbel

Gabriella Toresson / 29 September, 2011 kl 12:46 / Allmänt
4 kommentarer


Livet känns sådär måttligt grått och trist! Ja, precis så! Sebastian är långt borta och jag vet inte när vi kommer träffas. Det känns som att jag har vant mig att vara ensam. Okej, jag är inte ensam..men ni fattar vad jag menar. Man känner sig ensam när man går och lägger sig själv, kliver upp själv och bara är ensam. Jag börjar bli van det nu känns det som! Det är inte kul, inte någonstans!

Men som sagt, snart ska jag åka till han. Och det är med skräckblandad förtjusning jag kommer sätta mig på flyget mot "andra sidan"


Kommentarer
Postat av: Iza

Tyckte det var en lite prusiluska som gick runt här nere och berättade hur töntigt det var med "pussbilder" och att hon själv ALDRIG skulle ta en sån ;-)

2011-09-29 @ 14:58:59
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/
Postat av: Maya

Varför sa du upp dig så tidigt på ditt jobb? :)

2011-09-29 @ 15:05:17
Postat av: Gabbi

Iza : Jag skulle aldrig stå på en bro bland folk och ta en pussbild. Det är skämmigt, bland folk lixom ;)



2011-09-29 @ 19:44:06
Postat av: gabbi

Maya : Därför jag trodde att jag skulle flytta tidigare än det blev + att jag ville vara ledig hela sommaren. Det hade inte hänt sen jag har 14 år =)

2011-09-29 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback