...

Gabriella Toresson / 22 September, 2011 kl 21:36 / Allmänt
1 kommentarer


Vi är nyss hemkommen från ett köpcentrum som ligger här i närheten. Det är tydligen öppet till 22.00 här! Helt sjukt sent egentligen. När Iza berättade att det var öppet så länge fick jag en chock och sa
-Men stackarna, hoppas dom har ob här i Italien!

Vi handlade lite smått och gott där faktiskt. En tröja, en halsduk, örhängen & solglasögon. Igår när vi skulle gå och handla gick vi förbi en skoaffär och såklart såg jag ett par snygga skor i skyltfönstret så jag var ju tvungen att gå in där och prova. Det tog cirka tre minuter för mig att köpa dom. Jag tänkte liksom inte. Jag gick in, provade & köpte!
När vi kom ut så sa jag till pappa och Iza "Vad har jag gjort för dumt, så dyra skor." Typsikt mig, det går alltid så fort!
Jag vet liksom inte ens om jag kommer använda skorna. Och jag tror inte att man får lämna tillbaka saker här heller. Men fin var dom. Men användbara för mig, som inte använder klackskor, NJA!

Iza och pappa spelar moove på playstation och jag sitter somvanligt så här på kvällskvisten och skypar med Sebastian. GulleSebbe som kämpar och sliter där borta, medans jag sitter här och har det bra. Orättvist är bara förnamnet! Menmen, är man idrottare så är man!

Nu ska jag koncentrera mig på skype. Sebastian har gjort klart för mig att jag INTE kan göra två saker samtidigt.

CiaoCiao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visa skorna då för fasiken ;-)

2011-09-23 @ 00:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback