...

Gabriella Toresson / 15 September, 2011 kl 00:08 / Allmänt
4 kommentarer


Jag vet inte varför man alltid tycker att ungar man känner är det sötaste som finns. Alltså när jag ser barn som är i min närhet ( släkt eller någon annan man står nära ) så vet man ju att det finns inga ungar som är sötare eller finare. Som när jag ser Petter & Maxine tillexempel. Då vet ju jag att det finns inga finare barn?! Tycker man det bara för att det är "sina egna" eller tycker alla andra också att dom är top notch?

Och bäst är dom ju också. Idag tillexempel, Petter vann ju inte en gren. Han kom trea i längdhopp. Men jag tycker ändå att han var bäst? Jesper fick två bronsmedaljer och han var också såklart bäst. Och så har vi Vincent som kom dit helt oanmäld i foppatoffler, som blev sugen att springa 60 meter i sista sekund. Han sprang barfota och tog hem silvermedaljen. Och såklart grinar man.. Jag vet inte när jag ska sluta grina för allt?! Så fort någon man känner gör något så grinar jag. Gör Petter mål i en match eller en bra räddning i hockey så grinar jag för det. Gör Maxine mål så grinar jag för det, osvosvosv! DET TAR ALDRIG SLUT!!!





Här är två bilder sen idag, när världens finaste och bästa unge utövade friidrott!
( Bilderna har jag stulit-utan lov, av Annika )


Kommentarer
Postat av: Annika

å vet du, det går alldeles utmärkt det :-) Ja, men de är ju fina, alla dina ungar.



Grina lugnt!

2011-09-15 @ 07:16:07
Postat av: Lina

Fast dom är ju väldigt söta petter och mackan det måste alla tycka:)



2011-09-15 @ 19:40:16
Postat av: Emma

Jag tror såhär; Petter och Maxine är speciella för många, men mest för oss som känner de. Att säga att Petter var bäst på DM är nog bara ganska korkat av dig, för det var han ju inte. Ingen kommer ihåg en tvåa, eller trea och verkligen inte en femma. Däremot är han bra och bäst på andra saker :-) . Bara för att man känner barnen får man inte bli blind och dum. Som avdankad fotbollsspelare vet jag vad störigt det är att ha päron på sidan som tycker att alla ska få spela för alla är "lika bra" .. - tack men nej tack, säger jag bara då! ;-) hihi vilken lång kommentar av mig! Hoppas du fattar mitt, kanske luddiga syfte ;-)

2011-09-15 @ 23:41:48
Postat av: Gabbi

Hmm.. Jag skulle nog tycka Petter var bäst även om han kom sist.. Och jag kommer nog att tycka att han är bäst i allt han tar sig för i livet! Däremot, i alla sporter han kommer spela osv så kanske inte tränaren kommer tycka han ska spela. Och självklart kommer jag inte lägga mig i det, inte med mina egna barn heller. Det har man som förälder inte något (!!!)att göra med. MEN, i mina ögon är han bäst bara han vågar knyta på sig skorna och försöka. Oavsett om han kommer först eller sist :)

2011-09-16 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback