...

Gabriella Toresson / 06 September, 2011 kl 16:04 / Allmänt
0 kommentarer


Jag hade inga hål! Jag hade sååå fina tänder sa hon.* Nöjd *
Dock så hade jag tandsten, vilket jag redan egentligen visste. Sånt känns ju.. Men nu är det borta och det känns mycket skönt! :)



Innan plågarn var jag på stan med Matilda och Lena! Jag köpte födelsedagspresenter till Maxine som fyller år på lördag.. Tänk att hon fyller tretton år. Hon är ju STOR!
Jag minns inte när hon föddes eller när hon var lill-liten. Jag börjar minnas någon gång när dom bodde i lagga och hon kunde klia så skönt på våra ryggar fastän hon var typ 2 år! Gullig var & är hon iallafall!! :)



Finafina du!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback