Fredag!

Gabriella Toresson / 11 November, 2011 kl 18:44 / Allmänt
1 kommentarer


Både Iza och Linus tycker att jag är en dålig bloggare, och det kanske jag är! Jag är kass på att ta bilder som jag kan visa er, jag ska försöka bättra mig på det. Men det är så drygt att bära med sig den enorma systemkameran överallt! Men jag ska göra ett helhjärtat försök.
.
Just nu sitter jag iallafall och skypar med min syster som är ensam hela helgen. Vi borde bo närmare varandra så vi kan umgås när vi blir lämnade själva. Men man överlever ju det mesta om som jag sagt förut är det ju inte hela världen att vara själv förutom att det är tråkigt och lite smått läskigt. Det som inte dödar det härdar. Och fan så härdad vi kommer vara efter detta! Men jaja, det finns ju även en hel del positiva saker med det här livet också. Vi får lära oss saker, se saker och flytta hem och vara mer kär i Sundsvall än någonsin!
.
Jag har fördrivet större delen av förmiddagen på gymmet, alltid lika j*vligt jobbigt att ta sig dit på morgonen. Men efteråt är jag mycket nöjd med mig själv. Dess utom har jag kommit på att om jag skypar samtidigt som jag går/springer på gångbandet eller kör på crasstrainern så går tiden mycket fortare! 50 minuter bara sprang förbi!
Det var ju bra, att nått så grymt tråkigt kan gå fort! Så nu sitter jag här nere i samma hus som gymmet är i och är nöjdare än nöjdast över min prestation idag! =) Haha... Snart ska jag traska upp till mitt krypin och göra tjockpannkaka. Har vart sugen på det sen jag såg det på izas blogg häromdagen så nu ska det bli av när inte sebbe är hemma och gnäller på att det är dålig mat!  :)
.
Ikväll är det fredagsmys som gäller!!!

Kommentarer
Postat av: Uffe

Du har jävlar annamma visat att hemlängtan kan vänta bra Gabbis du är bäst!

2011-11-12 @ 06:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback