Tror han att jag tänker äta det där...

Gabriella Toresson / 27 November, 2011 kl 18:51 / Allmänt
1 kommentarer


Här är frukosten Sebbe vill att jag ska äta!
Igår när vi gick och la oss lovade jag att jag skulle äta det när jag vaknade (idag). Han vill få ett slut på mina magproblem mer än jag tror jag. Men iaf, ALDRIG mer stoppar jag inte det där i min mun. Om ni inte ser det så ser det så ska det föreställa gröt men var mer som en hård knöl.. Blää, fick kräkningar av att bara ha det på tungan! Sorry Sebbe, det blir aldrig mer gröt för GT!
Något som har nått förslag förutom fullkornsflingor som man kan äta med fullkorn i? Den måste gynna min ibsmage!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gröt utan knölar, eller är det gröt som är läbbigt? Finns det inte typ drickyoughurt med fiber? Annars finns det ju fullkornsbröd :-)

2011-11-28 @ 00:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback