Rädd!

Gabriella Toresson / 19 November, 2011 kl 06:12 / Allmänt
1 kommentarer


Ikväll var det första gången jag var rädd för en människa här i Chicago (förutom alla taxichaufförer). Jag hade vart hos Kristin och kollat på matchen och när jag skulle gå upp till mig är det liksom en dörr ut till trappen. När jag öppnar dörren kommer en kille som såg extremt läskig ut precis uppför första trappen, där jag också stod.. Han såg ju att jag blev tveksam eftersom att han också skulle upp till tredje våningen.. Så när jag stod vid dörren säger han "Hi sweetie. Come on up!" Vid det här laget måste jag ha vart likblek i ansiktet.. Vem säger till en främling att den ska hänga med upp?
.
Iallafall så stod jag ju där knäpptyst och bara glodde på han då kläcker karln ur sig "Whats your name?"
Jag kollade bara på han och sen vände jag mig och skyndade tillbaka till Kristin och slet upp henne dörr som hon som tur inte hade hunnit låsa. Hon blev nog lite smått skrajj när jag slet upp hennes dörr också för den delen. Sen fick jag stå där ett tag innan jag vågade gå upp. Turligt nog hade den där killen förmodligen gått in till sin lägenhet så jag slapp se han. Men nu kommer jag vara skrajj alla gånger jag ska vara här själv.
Vi stod inne hos Kicki och försökte övertyga oss om han att bara försökte vara trevlig. Men alltså, jag tycker inte alls att han var trevlig. Han var enbart läskig och oförskämd! Man frågar inte en vilt främmande människa om den ska hänga med upp och man kalla väl inte någon som man ser är helt förskräckt för sweetie?  Han hade dessutom ett sånt där läskigt "snuskgubbe-smile" på läpparna!!
Nej usch fy blä!!

Kommentarer
Postat av: Gun

Hej Gabbis!



Tack för gratulationen på min födelsedag. Hoppas ni har det bra. Vilken tur att du har en kompis som du kan umgås med när killarna är borta. Ni verkar ju ha lite att göra på dagarna med träning och att ni går tillsammans när ni är ute och shoppar. Vad gäller kläder så spelar det ingen roll om du går i träningsoveroll alla dagar. Allt pryder en skönhet även med galoscher på öronen.

Älskar er!



Gun

2011-11-19 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback