Nu: MAT!!!

Gabriella Toresson / 12 November, 2011 kl 23:42 / Allmänt
1 kommentarer


Nu skall jag strax bege mig till en restaurang som jag inte har någon aning om vart den ligger. Vi ska käka mat tillsammans med dom andra tjejerna i laget. Kan man förresten säga så? Tjejerna i laget, det låter ju som att jag är med i ett lag och att "tjejerna i laget" är mina lagkamrater. Ähh, skit samma.. En konstig fundering från GT igen!
Får se hur det går den här gången. Jag kommer nog känna mig som ett offer den här gången också! Spänningen är olidlig..=)
Jag har verkligen blivit tjejig som sitter och posar i kameran alldeles för ofta!
Haha, som vanligt kommer jag bli mobbad av sebbe ikväll som alltid när
jag lägger ut bilder på mig själv.
Amen!

Kommentarer
Postat av: Iza

Snygg syster man har!

2011-11-13 @ 01:33:49
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback