Lördag!

Gabriella Toresson / 19 November, 2011 kl 17:58 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har Sebbe hemmamatch. Äntligen får jag väl säga då, fast jag egentligen tycker att det är pytonorms-trist att kolla på matcherna. Men dom får hellre ha hemmamatch än bortamatch! Så ikväll är det alltså hockey som gäller och fram tills dess vet jag faktiskt inte!
.
Sebbe är på värming just nu men kommer nog hem inom den närmsta timmen skulle jag tro. Då ska ju han vara ultamega tråkig och sova två timmar innan samlingen! Det är INTE kul för mig när han har matcher. Han åker på morgonen, då sitter man och väntar och väntar på att han ska komma hem. När han äntligen kommer hem, då äter han och sen sover han.. då får man vänta och vänta (och vara knäpptyst) på att han ska vakna. När han väl vaknar då klär han på sig och åker..TRIST!
.
Sen får jag sitta och vänta och vänta på att åka till matchen och kika.. Dessutom tar matcherna här en evighet!
Men förutom hockeyn och all väntan är det ganska kul här ;)
Men idag ska kameran med på matchen så ska jag knäppa lite kort.. Jag tänkte på det häromdagen, om jag ska knäppa kort i den här takten kommer jag typ ha tre bilder från Chicago när vi åker hem till våren..Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback