Ingen mat på 200 år!

Gabriella Toresson / 23 November, 2011 kl 18:18 / Allmänt
1 kommentarer


Natten som var kan vara den jobbigaste på väldigt länge! Jag var själv och vaknade ett antal gånger av magen. Den har gjort så jääääääääää*la ont i princip hela natten och hela morgonen + förmiddagen. Detta är nog mitt värsta maganfall på 20 år, okryddat.. Jag kommer inte kunna äta mat på 200 år tror jag.
Nu sitter jag och surplar på en resorb och det är ju väldigt smarrigt.. Jag är lesslessless. Saker jag hatar när jag är själv är :
  1. Duscha
  2. Laga mat
  3. Sova
  4. Ha ont i magen
  5. Tvätta och köra diskmaskin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när du inte har pappa eller mej där måste du se till att du får i dej nåt att äta själv, och Sebbe är ju inte heller där just nu och tjatar. Längtar efter er älskar dej pusspuss/mamma.

2011-11-24 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback