Ikea Day!

Gabriella Toresson / 04 November, 2011 kl 18:02 / Allmänt
0 kommentarer


Såg att lite ur det tidigare inlägget har försvunnit, konstigt.. Jag ser ju ut att inte kunna prata svenska!
Strax ska jag och Kicki åka på Ikea och kolla och köpa glögg, pepparkakor och kolla om det finns några "svenska" ingredienser till knäck! Sirap fanns på ikea för det har jag köpt.. Sockret här i Usa är tydligen konstigt säger kicki? Så svenskt socker vill vi ha!
Ikväll ska vi till en tjej som heter Mackenzie, som är tillsammans med en av killarna som spelar med Sebbe. Jag tror att alla tjejer ska dit och vi ska äta pizza och kolla på matchen. Ska bli intressant att se om jag och Kicki kan bli "en del i gänget", vi har ju haft lite svårt för det tidigare!
Sen sent inatt kommer äntligen min kära hem! Två nätter utan han slutade med att jag och Kristin vaknade imorse av att du tog varandra i handen! Liksom ni vet sådär som man håller handen med den man är ihop med! Jag tror vi slog upp ögonen exakt samtidigt, tog upp händerna och glodde på handen som höll en annan hand i handen, okej jag suger.. Men vi bröt iaf ihop i skratt! Jag säger till Kicki att jag tror jag vaknade av att handen var för "tanig" för att vara Sebbes.. Men kul var det runt 08.00 imorse!
Och sen när vi ska berätta detta för anton och sebbe kommer om som alltid när vi ska återberätta något dumt vi gjort inte tycka att vi är ett dugg roliga!
Nej, nu är det slutkacklat! Mot Ikea!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback