Idag hände det!

Gabriella Toresson / 03 November, 2011 kl 23:41 / Allmänt
1 kommentarer


Jag och Kristin har satt ett stort fett köpstopp på oss själva, bra gjort! Det enda som finns att göra här när Sebbe och Anton är borta är att fördriva tiden på köpcentrumet, och tiden gå sketans fort där.. Och, hur kul är det att gå på ett köpcentrum utan att köpa ngt? Inte kul alls.. Men nu är det stopp och belägg! Inte för att det är dyra grejer som hamnar i påsarna, tvärtom. Det är nästan för billigt för att vara sant. När man kommer in på h&m tycker man att det är dyra grejer. Men det spelar tyvärr ingen roll.. Nu är det stopp på ett tag! Också har jag köpt ett par stövlar. Mycket fina, var dom men som bekant är ju mina ben inte dom längsta så dom existerar knappt när jag har på mig stövlar. Men dom var ju så fin...Aja, sebastian får tycka till imorgon när han kommer hem!
Snart kommer Kristin upp antar jag så ska vi laga mat och sen intar vi vår myssäng och kollar på film hela kvällen tills vi slocknar, tack gud för Kristin. Vad skulle jag göra utan henne!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tacka gud för Gabbi! Tur vi har varandra stumpan ;) Hur hade helgen annars sätt ut...

2011-11-04 @ 17:08:41
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback