Good Belly!

Gabriella Toresson / 29 November, 2011 kl 16:43 / Allmänt
0 kommentarer


Jag har ju hittat den här, jag tror att det är ungefär som proviva. Det har stått i kylen ett tag och jag har ju totalt glömt bort den. Nu kom jag på att jag hade den! Så nu sitter jag och surpar i mig ett glas. Jag är ju verkligen ingen frukostmänniska och jag har kommit på att det måste vara bättre att dricka ett glas sånt där istället för ingenting!
Nu hoppas jag att dom i USA har något slagt mirakel i deras "proviva" så jag slipper ha ont i magen idag! :)
Efter glaset ska jag till gymmet.. Det var typ 1 vecka sen sist, inte bra om man tänker på mitt dagliga intag av Cola ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback