Ensam!

Gabriella Toresson / 23 November, 2011 kl 05:00 / Allmänt
0 kommentarer


Nu är man ensam igen..Sebbe åkte idag och kommer hem på torsdag. Det blir två långa och plågsamma nätter utan min bodyguard..Men det får gå det med, det finns inte så mycket alternativ. Jag kan inte direkt åka hem till pappa och sover-även om jag gärna skulle vilja!
.
Jag får se vad vi fördriver dom här två dagarna med, det blir nog inte mycket gjort skulle jag tro. Och det finns inte så mycket att göra heller. Haha, jag är i en av världens största städer och säger att det inte finns så mycket att göra. Men vad ska två rädda tjejer göra här själva liksom. Inte ett skit. Storstäder är skit är man är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback