Tisdag..

Gabriella Toresson / 29 Mars, 2011 kl 21:02 / Allmänt
0 kommentarer


Denna dag har inte haft mycket att bjuda på förutom att min mage KOMMER att bli min död. Det är sant!

Petter ringde förut och sa att jag hade fått paket. Överlycklig blev jag och åkte hem och hämtade avin och samtidigt som jag åkte till hemköp ringde jag Iza och frågade om dom hade skickat paket till mig, hon nekade ju men jag trodde ju såklart att hon hittade på! Jag var så gott som säker på att jag hade fått ett paket från lugano! När jag kom till hemköp och hämtade mitt paket var det inte alls som jag trodde... På paketet stod det landstinget och då förstod jag ju att det inte var något kul.. I paketet var det 4 rör som jag så fint ska lämna "avföringsprov" i. Haha, snacka om besvikelse!!!! Inne på hemköp när jag såg landstinget klistermärket sa jag till sebbe lite ledsamt
- Nej, inte igen!!! =(=(






Igår hade vi tråkigt men vi var glada ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback