på begäran av syster...

Gabriella Toresson / 01 Mars, 2011 kl 23:27 / Allmänt
2 kommentarer


jaja, man lär väl skriva här så ni har något att läsa..
Imorse ringde väckarklockan 04.00 på Sebbes mobil, han skulle åka till stockholm med tåget som gick klockan 05.08. Ingen pigg Erixon var det som tog sig upp ur sängen.. När han hade gått fick jag konstiga tankar i huvudet om att han skulle stöta på någon mysko typ som gjorde massa dumma saker mot honom så jag kunde ju såklart inte somna utan fick ringa han och prata medans han gick till tågstationen.. Han kom fram både till tågstationen och Stockholm hel! Han var ju där och kollade sin fot och kom hem med VÄRLDENS största fotskydd typ.. Som en pjäxa kan man säga, och jag kan ju såklart inte ta han på allvar när han kommer och går med den där.. (jag skall lägga upp en bild så ska ni få se!!) Helt klart det roligaste jag sett på vääääldigt länge..
Ja, jag kunde ju iaf somna om och sova till klockan åtta morse för då vaknade jag.. Jag älskar solen men ibland är den jobbig. Jag och Sebbe har inte sovit längre än till klockan åtta på väldigt länge för solen lyser rakt in i sovrumsfönstret..
Klev upp, gjorde mig i ordning och for till jobbet.. jobbade till sju och sen for jag direkt till Timrå och kollade på matchen. Dom vann med 2-1 och det är ju verkligen behövligt kan man ju säga =)
Efter matchen åkte vi på donen och åt och sen hem och spelade ett pari fia.. jag förlorade tyvärr men det var verkligen på håret.. Sebbe hade tur som vann!
Och en fundering innan jag går till sängs: Hur vet man vad man ska ta sig till när man verkligen inte vill göra en sak/vara på ett ställe men man måste?! När magen och hjärtat säger en sak men man måste ändå göra det liksom..
Vad ska man göra liksom?
Och jag önskar att jag kunde spola fram tiden några månader bara..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En tanke på din fundering från gamla fröken ;)

Kom ihåg att du kan styra mot det du vill om du verkligen vill. Hjärtat och magen vet alltid bäst!

Sätt upp små mål hur du ska ta dig mot något annat som du vill istället för att fastna i att ta dig ifrån det dåliga. Jag är säker på att du då kommer att få det du vill. Låt saker ta tid, men styr mot det du vill och tro på dig själv och att du är värd det bästa i alla lägen.

Du är världens bästa, omtänksamma tjej, jag tror på dig jag :)

2011-03-02 @ 10:15:04
Postat av: Anneli

Glömde skriva under vilken gamla fröken som gjorde inlägget.

Kram från Anneli N

2011-03-02 @ 10:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback