Sista natten!

Gabriella Toresson / 21 Juni, 2011 kl 08:47 / Allmänt
4 kommentarer


Kommande natt blir vår sista här på Storgatan. Det är Skönt att den här flytten snart är över! Så snart bor vi hemma hos våra fantastiska föräldrar igen, och det är ju inte fy skam det heller! Dessutom flyttar vi ju SNART så vi kommer ju inte bo hemma så värst länge...

Det med packningen tycker jag är svårt, vad man sa packa ner och hur. Våra grejer ska ju magasineras  i minst ett år och kan man då packa ner sofföverdraget i en kartong eller blir det fuktigt då? Ja, sånna problem har jag nu och det är inte ett världsligt problem, men ändå.
Sen dessa kläder.. när vi åker till Kanada kommer det vara sommar där, så det blir ju naturligt att man tar med sig sommarkläder, men sen när det blir vinter? Vi får ju inte plats att packa ner vinterjackor etc.. Nej, den här flytten kommer ta kol på mig. Nu ska jag klä på mig och snart åka till tippen och slänga massa skit med pappa.

Kommentarer
Postat av: Uffesyster

Nog kom hejna att gå bra, det finns vinterkläder att köpa och möglar sofföverdraget så finns det flera i "figgan"

2011-06-21 @ 22:33:52
Postat av: Lina

Fy fasiken vad kul att flytta gabbis! Vinterjackor är ett värdsligt problem kryllar väl av canada gooose jackor där. Du kommer ju vara spelar fru och då har man tid att shoppa nya jackor:)

2011-06-22 @ 22:30:18
Postat av: Anonym

Jaha vad jobbigt, trist:(:/ men varför ska ni inte bo kvar på Storgatan tills ni flyttar till Kanada varför ska ni bo hemma till dess? De kommer gå jätte bra med resan och allt Gabbe!:)

2011-06-23 @ 12:43:24
Postat av: Anonym

Allt löser sig alltid, kommer gå jätte bra med allting ,du kommer säkert trivas där när ni har kommit i ordning med allt!:)

2011-06-24 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback