Glasögonorm!

Gabriella Toresson / 13 Juli, 2011 kl 20:48 / Allmänt
0 kommentarer


Jag, mamma, petter och mackan åkte på birsta förut idag. Mamma skulle köpa lite grejer till deras utlandsresa! Vi gick in på synoptik för mamma skulle fixa sina solglasögon och vas hittar jag..ett par nya glasögon! Precis sånna som jag sökt en längre tid. Helt perfekt! Så jag blev ett par nya glasögon rikare! Nu ska bara glaset i dem fixas så dom passar mitt synfel ;) Nu vill jag att Sebastian ska komma hem för han saknar jag så jag tror spricker! Dessutom ska vi åka på minisemester också! Vart vi ska åka vet vi inte. Sebbe vet inte ens att vi ska åka! Men jag har bestämt att vi ska åka och köpa lite kläder och sånt någonstans. Lär ju bli Stockholm men Göteborg är ju också mysigt men det är så lååångt bort! Nej nu ska jag skypa med min prins. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback