Trött!

Gabriella Toresson / 10 December, 2011 kl 05:58 / Allmänt
0 kommentarer


Jag förstår inte att jag alltid är så trött! Jag menar hur kan jag vara det? Jag gör ju exakt inte ett skit på dagarna. Jag går mellan sängen, gymmet, och köksbordet sen sängen igen och där är det godnatt! Eller just det ja, soffan ska in där emellan gymmet och köksbordet för jag tar ju alltid en powernap på dagarna!
Så hur kan jag vara trött? Är jag sjuk?
En gammal lärare sa till mig att jag var "förslappad" när jag råkade somna på en lektion. Och det är nog vad jag är.. Förslappad! Kul ord förresten.
-Hej jag heter Gabriella Toresson och jag är förslappad! Godnatt!
Förresten, ni som gick i min klass vet ju vem som sa det! Mattelärarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback