Repris. Mycket har ändrats på 1,5 år!

Gabriella Toresson / 12 December, 2011 kl 05:02 / Allmänt
0 kommentarer


Du heter? Anna Katarina Gabriella Toresson
Smeknamn: Gabbi och Gabbis!
Beroende av? Min familj, Sebastian(fast han är ju min familj också såklart), SVENSKT godis! 
Brukar du skratta för dig själv? De, det brukar jag! 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Imorgon
Var bor du? I Chicago, Schaumburg närmare bestämt! 
Trivs du där? Går att diskutera! 

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om deras resa hit till oss! 
Brukar du komma i tid: Jag brukar oftast vara i rätt god tid!
Hur känner du dig nu: Trött, lite småsur, fundersam & nervös!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad saknar du: Min familj, Sundsvall & Svergie
Hade du en bra kväll igår: Den bestod av hockey, inte så kul.

Favoritdryck på morgonen: Mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva! 
Är du blyg?: Nja, ibland kanske!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det gör jag!

Är du bortskämd: Inte nu för tiden skulle jag säga! 
Vad gör du i morgon: Ja...det kan man ju undra? Räknar ner tiden till man ska få gå och lägga sig?

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Måste vara min lillebror. Hihi! 
En speciell dag du minns: 060925, 100318 & 101210 är speciella datum.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sebastian! 
När grät du senast: Idag! 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet eller en sommarstuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback