Onsdag!

Gabriella Toresson / 21 December, 2011 kl 18:51 / Allmänt
1 kommentarer


Idag blir det nog inte mycket gjort här hemma! Eller jag måste ner på köpcentrumet och köpa en julklapp till julklappsbytet vi ska ha imorgon på matchen! Dumt att jag inte gjorde det igår när jag lämnade tillbaka skorna... Jag har verkligen ingen lust att gå ner dit idag för att köpa det! Menmen, så är det när man har huvudet under armen!
Igår var vi downtown och kikade lite.. Eller vi gick mest runt och sökte! Helt sjukt va stort det är! Vi var där flera timmar och vi var inte inne på många affärer.. Vi bara gick och gick och gick! Vi sökte en väska till mig som inte verkar finnas någonstans i hela chicago! I varje väskaffär vi var in i frågade vi efter det märket men ingen trodde att det fanns här! Helt sjukt ju att en sån här stor stad inte har lite av alla märken ;) Jag har en affär till jag ska söka upp på fredag när vi ska dit igen, finns den inte där grinar jag nog en skvätt!
Iallafall när vi skulle hem hände det omöjliga, dit/hemvägen är en motorväg som man kör helt rakt på. Men vi lyckades ju svänga av på någon liten avfart och kom ju helt åt helsike! Efter kanske 45 minuter kom vi på rätt väg igen OCH KÖR AV FEL IGEN! Det var fyra nötter som satt i bilen och inte hade någon aning om vart vi var.. Tillslut efter ungefär 1 timme och 30 minuter kände vi igen oss och som tur var kom vi hem, dock väldigt sent!
Pappa hade smärre utbrott på mig från baksätet för att jag satt fram och skratta och skratta mitt nervös-skratt! Nästa gång vi åker någonstans ska han tydligen sitta fram så vi hittar tillbaka.. Han har ett lokalsinne som en gud!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder:) kommer inte du å Sebbe fira jul här i Sverige, Sundsvall:(:(:/, ska Izabella och Linus göra de?

Vem är tjejen på bilden med Sebbe:)

God jul och Gott nytt år!:)

2011-12-21 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback