Mobilinlägg!

Gabriella Toresson / 30 December, 2011 kl 19:10 / Allmänt
1 kommentarer


Just nu ligger jag i badet med mobilen och tänkte skriva några rader här! I badet av alla ställen :P
Igår var det match igen. Tyvärr spelade inte Sebastian för han har tydligen hjärnskakning! Tråkigt! Om jag tkr det är tråkigt att kolla på matcherna när han är med så kan ni ju gissa hur trist jag tkr att det är när han inte är med! Helt värdelöst! Det är ju dessutom ruttnaste kvalitén på hockeyn här. Det enda som är intressant är pauserna och slagsmålen! Resten kan dra nått gammalt över sig. Nej nu ska jag inte spy nå ner galla över hockeyn här!

Sebbe är just nu på träning utan att träna. Värdelöst! När han kommer hem ska vi åka och handla inför imorgon och sedan ska vi ta en tripp till köpcentrumet för att äta på cheescake factory! Hoppas att det inte är lika mkt folk där som sist , då var det väntetid på 40 min innan man fick ett bord. Det orkade vi inte vänta på!


Kommentarer
Postat av: Gun Nilsson

HejGabbis!



Vill önska er alla ett GOTT NYTT ÅR, och att Sebastian kryar på sig från hjärnskakningen.

Kram!

2011-12-31 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback