Julklapp till sig själv?

Gabriella Toresson / 09 December, 2011 kl 00:05 / Allmänt
0 kommentarer


Idag när jag och Sebbe var och strosade runt lite på köpcentrumet hittade jag en grej jag vill ha på Urban Outfitters! Jag provade och kollade lite snällt på sebu "Var jag fin"!?.. haha!
Iaf, jag bestämde mig för att jag skulle ha klädesplagget och för att vara lite snäll mot Sebastian så sa jag sen att jag kunde ta det som en julklapp från han. Så när jag betalade bad jag om en kartong och väl hemma slog jag in min nyhet och ska snart lägga dig bland dom andra julklapparna.
Ibland är man fyndig!! haha
Jag ser så full i fan ut for att Sebbe sitter mitt emot mig och skrattar och mobbar mig för att jag tar kort på mig själv.. haha, förstår han.. man känner ju sig löjlig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback