...

Gabriella Toresson / 31 Augusti, 2011 kl 17:22 / Allmänt
0 kommentarer


Dagen började bra med en långpromead med Zigge & Mikaela! Uppförsbacken vid kyrkan är, inte speciellt brant, men lång och mycket dryg! Den tär på mina småben!

Väl hemma blev det en snabb dusch och sedan en sväng in till stan. Gjorde lite "ärenden" och sedan gick vi och åt.

Dagen har inte haft speciellt mycket att bjuda på, som vanligt! Har iallfall läst ut min bok idag, gryyyym. ( som jag redan sagt )

Strax ska jag hämta mamma på jobbet och sedan står bullbakning på schemat på Vv! Min mamma är världens bästa bullbakare! Världens godaste vaniljbullar och förmodligen världes största!
Ska bli smarrigt att äta varma bullar och kall mjölk ikväll. Ska åka och hämta min kamera hos pappa och ta lite kort så ni får se de omtalade bullarna! :)

Nu måste jag åka, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback