Jag kom in!

Gabriella Toresson / 21 Januari, 2018 kl 11:21 / Allmänt
2 kommentarer


Ja, helt sjukt! Jag kom in på sjuksköterskeprogrammet hemma i Sundsvall. Jag läste mejlet på fredagkväll och blev överlycklig och tackade ja till platsen direkt. Sen på kvällen kunde jag inte somna. Jag vände och vred mig hur länge som helst. Jag kollade min kalender och insåg hur tufft de skulle bli för mig ensam hemma i Sundsvall med Ilse. I bara februari har jag 3 läkarbesök inbokade. Och för att inte missa för mycket av skolan måste jag ju åka fram och tillbaka till Karlstad över de dagar jag måste vara där. Och de blir mer stress än roligt kände jag. Jag bestämde mig klockan 05.00 att de inte blir något. Jag vet att jag kommer bli sjuksköterska en dag men just nu passar de inte för oss. 



Sjukt stolt över mig själv som kom in iallfall! 💪🏼


(null)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du är grym! Nästa gång kommer du in som nr1 och behöver inte få besked lika sent 😘

2018-01-22 @ 23:26:49
Postat av: Anonym

Du hann inte tacka ja och begära uppskov på start till nästa år på grund sjukdom eller familjeförhållanden ?

Svar: Nej de visste jag inte att man kunde :) nu kommer jag ju vara mammaledig de närmsta2,5 åren så jag får söka igen när det är dags :)
GabriellaToresson

2018-02-20 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback