Fredag!

Gabriella Toresson / 03 November, 2017 kl 17:53 / Allmänt
0 kommentarer


Äntligen fredag, säger jag efter att ha jobbat två dagar den här veckan. Haha!
Fredag är ju alltid fredag. Och även om vi aldrig har en ledig helg att se framemot är det alltid mysigt med idol och något gott att snaska på. Tanken av fredag är ju mysig. 
Ja, jag har jobbat lite i veckan, väldigt lite kids pga att magsjuka härjade på förskolan. Ber nästan till gud att jag slipper det. Vill helst inte spendera mer tid på sjukhuset än jag redan gör 🙈

Apropå sjukhus ska jag snart dit igen, på koloskopi. Alltid trevligt att få en kamera med tillhörande böjligt instrument uppkört i ändtarmen 😏 Nej, det är faktiskt inte alls speciellt roligt men det är ju nödvändigt och livsviktigt faktiskt. Så det är bara att gå dit och tänka att min rumpa är nog rätt gullig jämfört med andras 🙈  

Nu ska jag och Vilse mysa vidare här framför lotta. Vi ska snart se sebbes match! Härlig fredagskväll. Vi myser med gurka, morot, dipp och skruvar. Ilse kallar det för "dipp och sås" haha.. 

(null)

Trevlig fredag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback