Åker "hem"!

Gabriella Toresson / 08 November, 2017 kl 11:43 / Allmänt
1 kommentarer


Idag reser vi hem till Sundsvall! Egentligen har jag verkligen inte någon hemlängtan alls (skönt) men Sebbe är ledig i tre dagar så han ville hem. Sen åker de på roadtrip nästa vecka och blir borta måndag-fredag så då kan jag och Ilse lika gärna stanna hemma så slipper vi sitta i Karlstad.
Även om det ofta känns som att jag har mer här än hemma i Sundsvall är det ju alltid hemma. Men jag är säker på att jag kommer längta tillbaka hit till Karlstad när vi är i Sundsvall. Det är en befriande känsla att inte ha hemlängtan, som jag alltid har haft. Samtidigt är det lite oroväckande tycker jag, tänk så jag inte alls känner för att flytta härifrån den dagen vi kommer måsta göra det? Karlstad känns verkligen också hemma!
Tur det åtminstonde är 1,5 år kvar tills vi kommer flytta härifrån :) 
 
Jag sitter och äter nudlar just precis nu och väntar på att Ilse och Sebbe ska komma. Vilse är på föris och Sebbe tränar. Förhoppningsvis är Ilse liiiiite tröttare efter 3 timmar på föris än 3 timmar hemma med mig så har vi tur kanske vi kan få henne att somna i bilen. De senaste gångerna vi åkt har hon vart vaken precis heeeela vägen och det är ju inte roligt för henne. 
Har packat en rejäl matsäck så hon ska hålla sig nöjd! 
 
Det ska bli roligt att komma hem till huset och fixa lite! Vi kommer aldrig få klart där hemma! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Hur kommer de sig att ni byggt hus i Sundsvall om ni bor i Karlstad?
Ska ni flytta till Sundsvall när/om han slutar spela för fbk?

Svar: Hej! Ja, vi är ursprungligen från Sundsvall så vi kommer flytta hit den dagen Sebbe spelar hockey :)
GabriellaToresson

2017-11-11 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback