Vänder det nu?

Gabriella Toresson / 10 Maj, 2017 kl 18:44 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har jag äntliigen fått lite positiva besked från doktorn. Har nämligen fått ett preliminärt svar på kapselendoskopin jag gjorde för ett tag sen och det fanns inga inflarmatoriska förändringar i min tunntarm. Älskade bästa 5-meters tarm vad jag är glad över dig just nu! Jag hade verkligen räknat med att det skulle vara nått vajsing med den faktiskt. 
 
Ändå härligt med lite positivt efter 6 månader med bara massa kaos. Vi snackar nära-döden-sjuk, stomi, vattenskada, en bil som måste lagas för massa pengar, en cysta, upprepade inflarmationer i ändtarmen. Behöver jag fortsätta? 
 
Idag när jag pratat med en från endoskopimottagningen som berättade om provet kom jag ner till Sebbe med tårar i ögonen och sa att tunntarmen var frisk. Haha, tror han blev lika glad som mig. 
Några timmar innan hade jag grinat för att ändtarmen börjat blöda igen och sagt att jag inte orkar med mer motgångar nu.
Men se, då fick man lite medgång. Kanske ska ta och grina lite oftare ;)
Tack för det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback