Lördag och nutellapizza!

Gabriella Toresson / 13 Maj, 2017 kl 19:22 / Allmänt
0 kommentarer


En halvsolig lördag går mot sitt slut. Vilse har precis slagit igen sina bruna och det betydet alltså cirka 4 timmars egentid för oss. Sebbe är och köper pizza (någon som missat att jag är en pizzatjej?) och jag väntar bara. Råååkade beställa en nutellapizza till efterrätt också ;)
. Lillen blev hysterisk när hennes pappa åkte men jag tror hon gör så mest för att ge oss dåligt samvete faktiskt
 
Sebbe är ju allt annat än händig men han har ändå börjat försöka. Igår skulle han sätta upp gardinstänger i Ilses och vårt sovrum. Jag satte upp gardiner och blev nöjd. Förut skulle jag byta i Ilses rum och då säger sebbe "jag tror vi får sänka gardinstången lite" Jag fattade inte varför förrän han ber mig titta från dörröppningen.. Haha, alltså. Behöver jag säga att det iallfall gick fort att få upp gardinsången? 
 
Till hösten får projekt sovrum börja. Ilses rum och vårt sovrum ska målas om. Sen ska även gästrummet inredas för där inne finns inte en enda möbel för tillfället..
 
Se, nu kommer karln. Nu ska vi äta sen kanske kolla eurovision. Och i vanligt ordning somna ifrån omröstningen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback