Fredag!

Gabriella Toresson / 05 Maj, 2017 kl 19:04 / Allmänt
0 kommentarer


Härliga fredag! Sebbes träningsvecka är över så nu har han 1,5 veckors egenträning. Himla behändigt!


Idag for vi in till stan då Ilse skulle till tandläkaren. Ena hennes framtand har börjat ändra färg, till det grå hållet så de skulle kollas upp. Hon har troligast slagit i den men jag har ingen aning om när? Hon borde ha slagit den rätt hårt eftersom den tagit stryk. Underligt att varken jag eller Sebbe vet när de hänt. Aja, de var ingen fara med framtanden men en röntgenbild skulle tas nästa gång hon ska dit för att kolla så den riktiga tanden inte har tagit skada. 

Efter det gick vi och köpte med oss glass och for hem igen. Åt lunch tillsammans med Sebbe som var hemma mellan träningarna. Sen åt vi glass i stora lass! Alltså glassen från carli är lju-uvlig! Dyr som tusan, 130 kr för 1 liter men så värt! Äter hon några skedar en gång i veckan räcker ju en liter ett tag! 

Sen har vi varit ute resten av dagen. Cyklat, grävt i sandlådan, hoppat studsmatta och alla saker man gör när man har en 2-åring. Den lilla har verkligen bra pigment kan jag konstatera. Tidigare somrar har jag vart livrädd för att hon skulle få minsta sol på sig men de har jag släppt nu. 

Nu har lillen somnat och jag ligger i soffan och väntar på Sebbe som har åkt och köpt mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback