Att ta med sina kids...

Gabriella Toresson / 17 Maj, 2017 kl 14:59 / Allmänt
0 kommentarer


Jag har ju som ni vet börjat gymma 💪🏼 går grymt bra förutom att jag hoppar över mina övningar jag fått från sjukgymnasten när de är folk i närheten för jag skäms. 


Nåja, vad är det med att man inte får ha med barn på gym förresten? Tar man med sig ett barn till ett gym så förutsätter jag att föräldern till det barnet tar reda på kiddot sitt. Visst, vissa tider finns barnpassning men om de tiderna inte passar då ska man alltså inte kunna gå och träna? Jag brukar ju alltid träna när ilse är på dagis men idag så var dagis stängt så jag tänkte att hon får väl hänga på! Hon är med mig i princip överallt och Jag ser inget problem i det. Kan hon inte vara still och stör de andra får jag väl helt enkelt åka därifrån. Men nej. I ingången fick jag veta att barnpassningen inte hade öppet (skulle ändå inte velat lämna henne själv där, när hon aldrig vart där tidigare) och att man inte fick ha med sig barn in. Så då fick jag och Vilse sitta i omklädningsrummet och vänta på att Sebbe skulle träna klart så hon kunde få följa med honom ner till deras omklädningsrum. 

Jag förstår inte att folk verkar tycka att barn är så störande? Jisses, på fik får man inte ta med barn och inte till gymmet heller tydligen. Löjligt. Hur ska man kunna lära kids att uppföra sig på allmänna plaster om man inte får ta med sig dem?

När vi var små var min pappa spinninginstruktör och vi var alltid med honom till gymet. Jag kan inte tänka mig att vi störde någon ;) 


Lilltrollis som tog på sig kjolen för att "visa killarna" (i pappas lag. Gissa om hon tycker att hon är snygg i den när hon snurrar runt. 

Detta är inget jag skulle köpa till henne precis, men hon fick välja en grej själv och det blev den 🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback