Kapselenteroskopi coming up!

Gabriella Toresson / 11 Mars, 2017 kl 22:58 / Allmänt
1 kommentarer


Igår sa Sebbe att jag fått en kallelse till sjukhuset igen! Vet ju att jag kommer bli kallad till rektoskopi med jämna mellanrum så de hade jag räknat med. 


Men jag kände att de räckte och blev över. Nu kan jag inte låta bli att vara helt livrädd att läkarna ska kläcka ännu en fantastisk nyhet att även min tunntarm blivit inflammerad. Alltså snälla, håll era tummar för att den får vara fortsatt frisk. Just nu känner jag tack, men nej tack till fler motgångar. 

Och förresten, hur jävulskt vidrigt är laxabon egentligen?? Gruvar mig redan för att dricka dom där 3 litrarna jag ska tvinga i mig...


Och en sak till, en hel dag? Inte har jag tid att hänga en hel dag på sjukan? 



Kommentarer
Postat av: Lina

Huvva så jobbigt, hoppas det inte är något i tunntarmen.

2017-03-12 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback