K-town

Gabriella Toresson / 13 Mars, 2017 kl 18:04 / Allmänt
1 kommentarer


Nu är vi tillbaka i Karlstad igen! Det gick bra att köra idag igen. Lagomt mycket trafik så det gick smidigt. Stannade i Uppsala och åt sen slocknade Vilse och sov till Karlskoga. Det blir alltså ingen lugn hockeykväll här hemma idag eftersom det förmodligen kommer bli Vilse som söver mig. 
 
Strax kommer Lisa hit och ska se match med oss. Lisa (och många fler såklart) är jag väldigt glad att jag lärt känna. Så trist att tänka tanken att vi en dag inte kommer bo nära varandra. Sådant suger.
Men till sommaren kommer iallafall en lite mini-Nygren och vi längtar som tusan. Tror bestämt att Ilse har köpt sin första present till sin blivande kompis redan. 
 
Snart kommer även Vilses morfar hit och hälsar på. Han jobbar ju här titt som tätt så då får vi nattgäst. Alltid trevligt! 
 
Ikväll hejar vi ihjäl oss på Fbk! Om de vinner så kanske, kanske min make kan få en ledig dag med oss imorgon! Skulle sitta fint. Det var inte igår! 
 
Min nya frilla. Och jag var inte lika sur som jag ser ut. 
Eller jo, de var jag kanske.. 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Riktigt snygg frilla! 👌🏼

2017-03-13 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback