Blekt och kort!

Gabriella Toresson / 11 Mars, 2017 kl 20:51 / Allmänt
1 kommentarer


Äntligen har jag fått lite hårvård. Blekt botten och kapat hår! Alldeles för längesen var det, som ni säkert sett på en del bilder. Nu är håret KORT. Har nog aldrig haft så här kort hår någongång faktiskt! Det krävs ju att man fixar till det lite, och det är jag ju inte så bra på. Min syster har sagt hela dagen "men hur ser du ut" haha.. 
 
Hur ska man egentligen hinna med hårfix när man som min syster sa, är så gott som ensamstående?
(till en unge som kräver 100 % uppmärksamhet 24/7)
 
 
Vem villhöver vara barnfri hos frissan? Knappast någon jag känner iaf! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med nytt! Men ge oss en bild på det färdiga resultatet! 😀

2017-03-12 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback