A LEGEND!

Gabriella Toresson / 02 Mars, 2017 kl 09:38 / Allmänt
0 kommentarer


Nu har Ilse och Sebbe precis åkt till föris och ishallen. Jag ska slänga på mig träningskläder och åka till sjukgymnasten för första gången. Äntligen ska de bli någon ordning på den här buken. 


Efter det åker jag och hämtar lillgumman och försöker få henne att somna så vi kan gå på hockey ikväll. Det blir svårare och svårare att söva henne under dagtid. Förut kunde jag alltid få henne att somna efter 14 men de är inte lika lätt längre. Och utan nap på dagen = ingen hockey på kvällen = går inte. Vi kan inte missa några matcher! 



Drömmer om sommar och sol. Kollar badkläder till min lilla tjej. Hur mycket gulligt finns de inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback