Leråker...

Gabriella Toresson / 08 Juni, 2017 kl 21:15 / Allmänt
1 kommentarer


Den enda platsen det är något så när ordning på. Runt vår matplats. Bakom mig är köket och där är de för det mesta kaos. Vi har mest vart ute och försökt fixa till tomten sen vi kom hem så vi har bara gått in för att äta och bajsa typ. Inte jag då förstås, jag slipper ju sånt numera.


Och framför mig är, om ni hittar riktigt noga i vitrinskåpet så står pippitälten intryckt bara för att jag skulle kunna knäppa den här fina och väldigt välstädade bilden. Imorgon kommer en lampa vi ska ha ovanför matbordet så snart är vi inte helt lamplösa längre. Iofs har ilse ju två i sitt rum men där är vi ju aldrig ändå..

Skulle såklart behöva lite fönsterlampor också. Ser så tröttsamt ut när man inte har något i fönstren tycker jag. Det löser sig, tycker vi fått ganska bra ordning ändå. Dock är ju utsidan total kaos. Bara massa lera. Vi har ju vita golv överallt och de är ju inte optimalt med barn men det är absolut inte optimalt när huset står på en leråker. Förhoppningsvis kommer de några lass matjord snart så vi kan börja så gräs på baksidan. Skulle helst vilja åka bort en vecka och komma tillbaka till en grym trädgård. Kommer dock inte ske antar jag ;)




Såhär ser man ut när man lekt ute hos oss. Det är ju inte roligt...för oss vuxna!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Ville bara höra lite om din stomioperation och om hur det funkar? :)
Samt om du har tid och ork kanske skriva ett mail till mig? Kanske inte massa man vill sakrika om bland kommentarerna haha. Men skulle gärna veta vilka mediciner du testat innan det blev operation? Har själv UC...

Svar: Hej! Jag hann tyvärr inte testa någon medicin för jag var diagnostiserad med ibs enda tills tarmen var totalt förstörd och höll på att spricka. Så de blev operation direkt :)
GabriellaToresson

2017-06-10 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback