Familjen annorlunda!

Gabriella Toresson / 21 Juni, 2017 kl 23:06 / Allmänt
2 kommentarer


Sebbe är ju ofta borta under vinterhalvåret och nu har han vart i Karlstad sen i söndags. Jag har absolut inga problem med att vara själv under säsongen. Det är som mest ordning och reda hemma när Sebbe är borta. Nog för att han stökar ner, men inte så mycket. Men jag har liksom mina egna rutiner när det bara är jag och Ilse. Det blir ju inte så stora utsvävningar då. 


Men nu har Sebbe varit borta sen i söndags och jag verkar helt klart har glömt bort hur tusan man roddar barn, hem, mat, städning och tvättning på samma gång. Några gånger under dom här dagarna har jag tänkt "men shit, hur ska de gå till hösten" Jag hoppas att jag "kommer in" i det hela då och de tror jag ju såklart. Men just nu verkar jag ha tagit rejäl semester från arbetslösheten. Hjärnan är som mos. Helt plötsligt är klockan eftermiddag och då måste jag börja med middagen så den inte blir alldeles för sen.. Och nu när Sebbe kommer hem igen kommer det bli ännu mera kaos! Då är det verkligen familjen annorlunda! 

Nu ska jag tvätta håret och gå till sängs. Har fått nått super-schampoo av faster som ska hjälpa vid tillfälligt håravfall. Återkommer med recension :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vart i Sundsvall har ni byggt ert hus? Så fint läge!

Svar: I bergsåker :)
GabriellaToresson

2017-06-24 @ 20:32:53
Postat av: Mikaela

Hej!
Ett tips är Entreprenörsskolan i Leksand där pluggade jag! Väldigt många intressanta utb där, och dom flesta är betalutbildning och på distans!! för oss som hade lite roligare saker för oss på gymnasiet än att fixa bra betyg.. haha:) Lycka till!

2017-07-30 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback