Kvinnor ändå!

Gabriella Toresson / 26 Juli, 2017 kl 13:17 / Allmänt
0 kommentarer


Jag brukar inte läsa ladydahmers blogg. Vi tycker inte samma saker. Men idag när jag skulle skriva ett inlägg här finns hon ju på blogg's startsida och då gled jag in på ett inlägg hon skrivit! Det här inlägget hon skrev är så mitt i prick! Jag skickade länken till Sebbe och skrev att han skulle läsa igenom vartenda ord. Tillbaka fick jag "Jag kan sätta handen på hjärtat och säga att jag känner igen mig och det är väldigt hemskt måste jag säga!"



KLICKA HÄR!

Bör läsas av samtliga. Någon mer som relaterar? Jag är lycklig lottat som har en Karl som är världens snällaste . Han  förstår, OM jag förklarar. Han gör saker OM jag ber han. Men ibland är det bara så drygt att behöva säga "tvättmaskinen har pipit i 1 timme nu, den är klar" 


OBS. Älskar min man 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback