4 dagar kvar!

Gabriella Toresson / 26 Juli, 2017 kl 13:10 / Allmänt
0 kommentarer


Nu närmar det sig semesterns slut för denna sommar. Fattar inte hur fort tiden kan gå! Känns som jag kom hem nyss men det är ju väldigt många veckor sen. 


Det är så mycket vi önskar att vi hunnit med den här sommaren som inte hunnits med. Att hinna med allting på 5 veckor är inte optimalt. Sebbe har kämpat som en djur med jordsållning, altanbygge, krattning, vattning osv i princip varje dag och kväll hela sommaren! Vi har inte sett mycket av honom den här sommaren och jag är lite småbitter för det 🙈 men fint har vi ju fått det såklart! Nästa år ska vi åka på en riktig semester! 

Klockan är nu 13.00 och vi ligger fortfarande i pyjamas. Jag och ilse har intagit soffan och ligger och glor på Lotta! Jag är så sugen på att åka och testa spela bowling med Vilse. Får ta upp det med Iza och Louis! Vädret är ju så trist så man för försöka hitta på andra saker än typiska "sommaraktiviteter". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback