Vädret gör att här är lite tomt...

Gabriella Toresson / 10 Februari, 2017 kl 19:40 / Allmänt
0 kommentarer


Tre saker som skrämmer mig väldigt mycket är cancer, krig och klimatförändringar. Vet inte riktigt vad jag är mest rädd för men klimatförändringar är iaf topp 2. Det kommer vi aldrig någonsin kunna fly ifrån. Vi ser ju vad som händer för att klimatet har blivit knas och vi vet vad som kommer hända om vi inte ändrar våra vanor nu eller typ igår.  
 
Häromdagen när jag var i salladsdisken på Ica stod där en skylt om nått som hette småblad tror jag. Iallfall fanns där inga småblad (om det nu var de det de stod) för att det varit för kallt i Italien där odlarna håller till. Då fick jag nästan lite ont i magen. Kommer det forsätta så, att om några år när vi är på Ica och ska handla så är det kanske något som jag behöver till min tacos som inte kommer finnas pga klimatförändringarna? Skrämmande tanke ändå.
 
Den här bilden lades upp på facebook för några dagar sedan, alltså någon mer än jag som uppmärksammat detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback