Ska utöka jeansgarderoben!

Gabriella Toresson / 27 Februari, 2017 kl 20:39 / Allmänt
3 kommentarer


När jag rensade garderoben senast så rök precis alla mina jeans. Dels för att de var alldels för stora och inte tillräckligt höga i midjan. Visst jag MÅSTE ju inte ha jeans med hög midja men jag tycker det är bäst. Så därför äger jag 2 par byxor nu. 2 styckna jag köpte på Gina när jag kom från sjukhuset, sånna mjuka supertighta tights/jeans. Sköna och jag kan ha dem men det är ju inte superkul att gå runt med samma supertighta jeans varje dag. Jag skulle ju fräcka till mig lite, var ju mitt nyårslöfte. Går förövrigt sådär. Men jag har ju några månader på mig. Iallfall så jag har provat levis 501 flera gånger men de har alltid varit för stora. Men nu har jag läst att de har kommit sånna fast i skinny så de kanske kan passa mig?
 
Gick in på levis hemsida och såg att de fanns i storlek 23 och och dessutom i längden 28. Jag beställde hem dom så jag hoppas verkligen de passar. 
 
Får helt enkelt se vad det blir med dom. Vet inte vad min make tycker om sånna jeans! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Jag har också stomi men kan inte ha hög midja för då hamnar linningen mitt på stomin! Hoppas du får en toppendag!

2017-02-28 @ 10:30:12
Postat av: Lina

Skit snygga jeans, hoppas dom passar!!

2017-02-28 @ 11:44:23
Postat av: Lina

Skit snygga jeans, hoppas dom passar!!

2017-02-28 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback