En helt vanlig dag..

Gabriella Toresson / 28 Februari, 2017 kl 17:40 / Ulcerös Kolit
0 kommentarer


 Hello!
 
 
Droppade Ilse på dagis imorse och åkte hem och bytte kläder sen for jag upp på sjukhuset. Surrade lite med min stomisköterska. Har på senaste tiden har riktigt mycket besvär med min ändtarm. Som jag skrivit innan så är den ju fortfarande inflammerad och när jag fick komma hem från sjukan fick jag fortsätta med kortison för att inflammationen skulle lugna ner sig. Det gjorde den men har blivit värre och värre under de senaste veckorna.. Så nu blir det mer kortison i ändtarmen, denna gången inte stolspiller utan nått skum som jag ska spruta upp morgon och kväll. Och på måndag ska jag dit igen så ska de ska kika upp där. Den tiden var iofs redan bokad sedan innan, så nu måste inflammationen kola ner sig så dom kan se ordentligt! Härligt med tarmsjukdomar ändå! 
 
 
Efter doktorsbesöket försökte jag hitta ett apotek som hade det jag behövde, sen for jag till Sats och tränade en sväng innan jag hämtade upp Vilse igen. 
 
Vi for direkt till artisan och åt mellis/fikade, himla mysigt fik här i karlstad. Efter det for vi hem och jag städade undan lite tvätt och städade köket, lagade mat och matade barnet för att avsluta det hela med att duscha fort fiskbullelukten hon fick från lunchen på föris idag. 
 
 
 
Nu ligger vi på ett täcke på vardagsrumsgolvet och kollar pippi! Snart kommer våra tjejer hit och äter sushi och kollar match! Heja fbk!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback