Idol och hockey!

Gabriella Toresson / 01 December, 2017 kl 20:51 / Allmänt
0 kommentarer


Nu sitter jag och glor på idol på tvn och hockeyn på telefonen. Fbk leder med 3-1 så det är ju bra. Ger nog snart upp matchen. Ilse sa i första perioden att hennes pappa var bäst, bäst på att göra mål. Haha.. Rolig tjej ändå :D
 
Idag har vi inte gjort mycket alls. Vart ute i snön och sen vart och handlat! Jag skulle verkligen behöva förnya min utomhus-garderob. Eller förnya är kanske fel ord, jag skulle behöva en utomhus-garderob. Ilse är ju ett utomhusbarn men jag står för det mesta och huttrar bredvid. Inte roligt! 
 
Nu sover lillsnäckan och jag laddar upp för badhuset imorgon. Jag gruvar mig eftersom jag är en riktig badkruka. Men vad gör man inte. Först ska vi dock åka och träna. Superbra att de har barnpassning på gymmet så man har möjlighet att träna även om man är ensam med barn :) 
 
 
Okej. Nu blev det 2-3 så nu måste jag titta klart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback